Om Børnehuset Baggersvej

Velkommen til Børnehuset Baggersvej
Børnehuset Baggersvej er et integreret børnehus, hvor vi har fokus på samarbejde og dialog mellem forældre og dagtilbud.
Vi tilbyder jeres barn en hverdag med trivsel, udvikling og læring i trygge rammer.

Børnehusets beliggenhed
Børnehuset Baggersvej er beliggende i et villakvarter i Enghaven tæt Frederiksværk Skole, og Frederiksværk centrum.
Vores beliggenhed gør, at der er gode muligheder for, at børnene kan komme på ture i skov, strand og by.

Børnehuset Baggersvejs børnefællesskaber

Vuggestue

Bellis: Annemette (pædagog), Malene (pædagog), Camilla S (pædagogisk assistent)
Mælkebøtten: Ally (pædagog), Camilla P (daglig pædagogisk leder), Christina (barselsvikar - pædagogmedhjælper)

Børnehave

Anemonen: Katja (pædagog), Tine (pædagogisk assistent), Brian (pædagogmedhjælper)
Violen: Anja M (pædagog), Maja (ressourcepædagog), Lise (pædagogisk assistent), Anja V (pædagogmedhjælper)
Valmuen: Simone (pædagog), Line (pædagogisk assistent), Anja V (pædagogmedhjælper)

Plads i Børnehuset Baggersvej
Ønsker du plads til dit barn i Børnehuset Baggersvej, sker indmeldelsen på Halsnæs Kommunes hjemmeside under digital pladsanvisning.